Hatice5855 ilk gebelik mi
aminerabiaa Evet ilk olacak inşallah. Daha önce dış gebelik ve kimyasal geçirdim.
Hatice5855 benim bir kızım var 2.5 yaşında. 2. Bebeği istiyorum
Ozbi bendede durumlar aynı
aminerabiaa Allâh nasip etsin inşallah🤲🤲🤲
Hatice5855 rabbim sanada nasip etsin
aminerabiaa âmin inşallah🤲 teşekkür ederim😘💕
BabyPelargos inşallah ya ilk gebelik mi
aminerabiaa 3. Gebelik 2 si malesef kürtaj inşallah bunu kucağımıza alırız 🙏🏻