Zeyna27 benim 9 du başta ilacı arttırdı doktorum hiç bir şekilde yükselme olmadı,doktorum dedi vaktimiz varken bunu yükseltmemiz lazım çünkü diğer türlü doğumda kan takmamız gerekecek. Sonrasında rapor çıkardık bi demir ilacı var (serum) oldukça alerjik bir serummuş ondan taktırdık şuan bi problem yok çok şükür.