Canan0305 Selam annelerim, şeker yüklemesini nerde ne kadara yaptırdınız ? Sağlık ocakları vs yapıyor mu ya da direkt kendiniz mi şeker ölçümü yaptınız parmaktan bakıp ?
Yazmelegi_ Canan0305 ben kendi doktorum da özelde yaptırdım sadece muayene+ içtiğim şeyin parasını verdim
Mervesoku Canan0305 merhaba bende devlet takipliyim devlet hastanesinde yaptırdım sadece içtiğim içeceğin ödemesini yaptım 50₺ ☺️
Lanetkari Canan0305 yapmayın diyorlar cocul şeker hastası olabılır dıye ama bende pscos var mecbur yapıcam buna rağmen yapmasam ne olur bilgisi olan varmı
Aysgll1 Yazmelegi_ merhaba İçeceğin fiyatı ne kadardı acaba ve kan verirken de ayrı ücret alıyorlar mı
Yazmelegi_ Canan0305 sabah aç karnına verdim içeceği içtikten 1 saat sonra verdim geri 1 saat sonra tekrar verdim zaten referans aralığı yazıyor onun altındaydı benimki ve devlet hastanesi de yapıyor onda da sadece içecek ücreti veriyorsunuz
Burcuu_frt Lanetkari pcosla ne alakası varki bendede var pcos ben yaptırmadım açlık tokluk bakıldı çok düşük çıktı hatta
Lanetkari Burcuu_frt ikiz gebeyim nerden duydugumu bılmıyorum pscos olanlarda şeker çıkma oranı daha fazlaymış bu sebepten kilonuz kaç
M-Urass_Mom Canan0305 Özelde AGE testi olarak yaptırdım. Gözden bakılıyor. Toplam 2 dk sürüyor. Öyle deli gibi şeker vs içmiyorsun. Post açmıştım detaylı. Aramaya AGE testi yazarsan bulursun canım. Büyük kolaylık ama kimse bilmiyor 🤷🏼♀️😂
Tuba5252 M-Urass_Mom bılgı verir misiniz ben ılk hamıleliğimde yaptırmadım ıkıncısinde de düşünmüyorum ama bazı doktorlar çok zorluyor
Yazmelegi_ Aysgll1 içeceği yanlış hatırlamıyorsam 45 ile 65 tl arası bisey verdim kan alınırken ücret ödemedim,sadece o gün kontrolüm vardı muayene parasi verdim
Ebrulis Canan0305 ben özele gidiyorum, doktorum yaptırmayabilirsin açlık tokluk baktıralım bi sıkıntı çıkarsa yaparız demişti. Açlık tokluk verdim bi sıkıntı çıkmadı, o yüzden gerek de kalmadı.
M-Urass_Mom Tuba5252 Detaylı şekilde post açmıştım gebelik şekeri yazıp benim açtığım postu bulabilirsin. Ya da age testi yazarak
merimiri Canan0305 devlet hastaneye gidip yaptırdım zaten içeceğini kendin alıyorsun orada öncesinde bir kan tahlili yaptırıyorsun sonrasında o gazoz gibi olan içeceği içiyorsun sonrasında 1 saat sonra kan veriyorsun 1 saat daha bekleyip bir daha veriyorsun bu şekilde benimki 75 likti
myangelson Canan0305 ilkinde özelde yaptırdım ücretini hiç hatırlamıyorum. Bunda hem ilçe devlet hem üniversite hastanesi takipliyim daha haftası gelmediği için konuşulmadı ama sağlık ocağındaki ebe geçen gittiğimde şeker yükleme haftan geldiğinde bakacağız dedi sanırım orada bakılacak
Cudana Canan0305 sağlık ocağı yapmıyor burda, benim tamamlayıcı sigortam var kendi hastanemde ücretsiz yaptırdım
Canan0305 Cudana benim de tamamlayıcı sağlık sigortası vardı ama muayene hakkım gitmesin diye 750 tl bi hastanede yaptırdım az önce