Smileylaylom Bende 2 doz oldum. İlkini hamileliğimden haberim yoktu iş yerinde olmuştum ikincisini de 18. Haftamda filan oldum. Benim iş yerim ağır demir Çelik üzerine ben ofiste çalışıyorum ama bazen sahaya girmem gerekiyor her ihtimale karşı oldum
Eli0-fffffff Elamomys2 mutlaka olmanızı tavsiye ederim (ekstra bir sağlık sorununuz varsa doktorunuza danışın) hem anne karnında hem de doğduktan sonra bebeğinizin sağlığı için çok önemli.
Topraksmom Elamomys2 21 haftalığım hemşire 1 aydır gelmiyor sağlık pcağına dedi hastanede vurdur ya da özel aldırcam dedi yarın hastane randevum var soracağım bakalım vuruyolar mı
Bersu3434 Elamomys2 tek doz olarak oldum 5 yıl içerisinde 2 doz olmuştum çünkü hiç bir belirtim kolda ağrı şişme vs olmadı sağlık ocağında yaptırdım artık doktorlar tetanoz için zorlamıyor olmak istenezseniz problem yok zaten doğumlar artık hastanede yaşanıyor steril ortamlar ama genede en doğru fikir ve yorumu doktorunuz ile görüşüp öyle karar almanızı öneririm
Ebrulis Benimde ilk gebeliğim doktor tek doz olsan yeterli dedi. Tek doz oldum bir sıkıntı olmadı sadexe hafif kol ağrısı oluyor o kadar
myangelson Elamomys2 ilkinde 2 doz oldum ikincisinde sağlık ocağı olmana gerek yok sen bilirsin dedi doktor ile de görüşeceğim bakalım o ne diyecek olmama ihtimalim var yani 2 sene sonra hamile kalmıştım