Rutin kontrole geldik..
640 gr olması yeterli imiş bu haftada ama bebeğimiz 930 gr imiş…
Detaylı ultrason sonucumuz da gayet iyi..
Aç olduğum için gelmişken şeker yüklemesi yapıldı 🤒 beklemedeyim ..
- Ve sürpriz gebelik olduğu için korktum artık bağlatmak istiyorum unutucam size söylemeyi diye korkuyorum dedim😃 3 den sonra riskli olduğu için biz zaten soracağız O gün eşinizin yanında olması ve rızasının olması yeter denildi 🧡
Kızlar etlik şehir hastahanesi ile ilgili genelde kötü yorumlar var ve beni korkutuyor.. ben bu haftaya kadar çok memnun geldim Allah doktorlarımızdan razı olsun ..
SAİT ERBEY
Ve
SÜMEYYE MERMİ