Kızlar selam 37 haftalık gebeyim geçen hafta kan vermiştim doktorum istemişti bu hafta izne çıktı haftaya gelecek . E nabızda değerlerime baktım ast alt en düşük 33 olması gerekirken benimki 150 civarı.
Karaciğer enzimleri olduğu için çok korktum burda okudum bişeyler iyice stres yaptım bebeğe zarar olur mu diye .
Lütfen bu durumu yaşayan yardımcı olabilir mi bir hafta nasıl sabırla bekleyeceğim bilmiyorum . Bu durumu yaşayan var mı nasıl ilerlediniz ???