Geri gitme şansı yok. Nasıl doğunca kilo farklı çıkıyor, bu da aynı. Makineler farklı ölçebiliyor. Ne kadar iyi ve hassassa makine o kadar gerçeğe yakın sonuç elde ediyorsunuz sadece. Canınızı sıkmayın. Zaten bir haftaya gerçek kilosunu göreceksiniz. Kaçsa kaç artık. Sizi emer artar kilosu nolcak? Böyle düşünün biraz da 💕