Hasret18ayaz _Mother_ inşallah canım teşekkür ederim birde kalp atışını duyarsam korkularım azalacak artık ☺️☺️
Muhammedmomss Hasret18ayaz bak üzülmene gerek yokmuş sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah 😍🥰 benimde başlarda haftasıyla uyumlu değildi 4 gün gerideydi sonradan gününü yakaladı
Hasret18ayaz Muhammedmomss ayy vallahi umut oldun bana Allah razı olsun inşallah adaklarik var türbe türbe gezdim Rabbime çok dua ettim inşallah sağlıkla kucağıma alayım başka birşey istemiyorum
07070707 Hasret18ayaz çok sevindim 🥹🥹🥹🥹 Allahım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🫠🫠🫠🫠 ben hala bekletmedeyim
Hasret18ayaz 07070707 rabbim kimseyi bu yolda koymasın çok zor Allah’ım herkese evladını sağ salim kucağına almak nasip etsin
Hsnsarem-94 Hasret18ayaz bana da dua edin nolur iki kaynım var tekrar hamileyim keseyi görmek için cuma günü gidecek ama iki gündür peceteye hafif pembemsi kan geliyor çok korkuyorum progestan ve coraspirin kullanıyorum ama yine de çok korkuyorum dua edin bana da nolur
Hasret18ayaz Hsnsarem-94 rabbim evladinizi size bağışlasın benimde 2 kaybım var umarım sağlıkla kavusuruz bebeklerimize
Hasret18ayaz Moz yok çıkmadı daha öğlen arası girdi ya ondan galiba hemoglobin rbc falan çıkmıştı beta yok
Hasret18ayaz Moz doktor yarısını yapalım istersen dedi ya anlamıyorum ultrasonda herşey yolundayken beta nasıl böyle olabiliyor napicagimi şaşırdım dusecekse de kendi düşsün bi umut belki sağlıklıdır dedim doktora