Yenisine- canım fazla almanı tavsiye ederim. 3 ay özellikle al.. ben kaç zobın çöpe attım bebekler doğduğunda ishal gibi yapıyor 3 4 aya kadar özellikle hem bez dayanmıyor hem zıbın. Acaba sorun benim çocuğumda mı dedim dün görümcemin bebeği de aynı öyle diyor zıbın dayanmıyor buna artık günde kaç kere değişiyorum.. sırtından çıkarmasa bacağın kenarından çıkıyor ama illa kirleniyor. Hele kış bebeği ise kesinlikle fazla al kurutma derdin olabilir sürekli beyazlı çıkmıyor bile malım bebeklerin ki ayrı yıkanıyor 😌 biraz büyük al istersen içten giydir büyüdükçe gene giyer ben öyle yaptım illa çok küçük almana gerek yok ama fazla al beni dinle 🥹