Kızlar 30 haftalık hamileyim iki gündür göbeğinin içi sızlıyor yanlarına rahmime vuruyor sızı belimi doğrultamiyorum geçer dedim geçmedi göbeğim düşmüş olabilir mi ağır vs hicbirsey kaldirmadim doktoruma ulaşamadım tatilde başka bir hastaneye acile. Gidicem gitmeden başına gelen varmı neyden olabilir