Mst12
Henüz doğum yapmadım ama şu mama ile büyüyen bebek durumunu lütfen gözünüzde bu kadar kötü bir yere koymayın. Benim annem de erkek kardeşimde çok az sütü vardı diye mama ile çoğunlukla besliyordu. Maşallahı var hiç bir sorunu da yoktu. Zehir değil sonuçta bebekler için üretilmiş bir gıda. Benim sütüm çoktu, ay mama mı veriyorsun sütün mü yok gibi cümleleri takma Allah aşkına. Başıma gelirse şayet , süt vardı da vermedik mi , emzirebiliyorsan al sen emzir demeyi düşünüyorum. Hiç tahammülüm yok boş konuşanlara