Kızlar bir kaç gündür karnımda bir ağrı var ama adet ağrısı gibi değil sanki ishal olursunuz da ağrır ya aynı öyle ama ishal değilim 33+3 teyim bugün daha da arttı ishal sanıyorum kendimi lavaboya gidiyorum ama ishal felan değilim sadece bir ağrı 2 3 dk oluyor geçiyor bu ağrı doğum ağrısı olabilir mi ya