Gobess0 37+5 haftalığım alt karın ağrısıyla acile gittim nst de sancım çıktı ama açılma yok dedi doktor istersen yatış vereyim istersen kâğıt imzalayıp çık kaput imzalayıp çıktım hala sancım var bu konu da tecrübesi olan var mı