33+3den selam kızlar
Bırak yürüyüş yapmayı mutfağa gidip su almaya üşeniyorum ilerki vakitler de doğumu başlatmak için nasıl spor yürüyüş yapıcam bilmiyorum aşırı üşengeçlik halsizlik var üzerimde hiç bir şey yapasım gelmiyor yemeği bile dışarıdan yiyoruz varmı benim gibi olan :( yürüyüş yapsam 5 dk içinde yoruluyorum hemen eve gitmek yatıp dinlenmek istiyorum ne yapıcam bilmiyorum ya