40+1 pembemsi biseyler geldi sonra biraz zamanla kırmızı leke gördüm akıntıyla hastaneye gittim nst yapıldı Altan muane acilmam yok sancida çıkmadı suyuda iyi dedi bıraktı eve geldim 2 saat arayla daha yoğun kırmızı akıntıyla bidaha gördüm hastaneye gitmem gerekiyormu yine yoksa aynı seymi yine endişe ediyorum artık korkuyorum @