Kızlar 38+1 haftadayım. 6 eylülde sezaryen doğumun var. Bugün öğleden sonra belimde bir ağrı başladı, sağ tarafım çok kötü durumda. Sağ ayağımla adım atamıyorum neredeyse, seke seke yürüyorum. Oturamıyorum, yatamıyorum. Bacak aramdaki kemiklerde de ağrı var. Doğum belirtisi olabilir mi? Doktoruma başvurmalı mıyım? Akıl verirseniz çok sevinirim.