Elemon Kızlar az önce ilaç içecekken boğazıma takıldı öksürdüm, bir bardağın yarısı kadar su geldi öksürdüğümde idrar kaçırma mı suyummu geldi anlamadım korktum. 31+4’üm . İdrar daha önce hiç kaçırmamıştım.
Deletedmom111 Elemon bende de bazen öksürdüğümde hapşırdığımda olabiliyor idrar olabilir tabi dikkat etmekte fayda var
Elemon Laayla bilmiyorum işte bende korkuyorum su geldiğini nasıl anlıyoruz ? Öksürdüpüm an olduğu için idrar diye düşündüm ama çok fazla geldi bu kadar da olur mu bilmiyorum
Laayla Elemon devamı gelir herhalde su olsa bardaktan boşalırcasına geliyomuş ve tutamıyomuşsun ama yaşamadım bilmiyorum o yüzden doktorunu aramanı ya da bi gidip kontrol ettirmeni öneriyorum
Elemon Laayla yok öksürüğüm bittiği an tutabildim. Ya inşallah bir şey olmaz doktoruma sorarım ben yine çok teşekkür ediyorum 🙏🏽
Englishteacher Ben idrardır canım korkma geçen ben de yaşadım öyle bişey haftaiçi kontrole gittiğimde doktor idrardır bebeğin suyunda sıkıntı yok dedi. Hatta bana da dediler su olsa durmaz akmaya devam eder diye
Elemon Englishteacher içimi rahatlattın çok teşekkür ederim canım ♥️ Öyle korktum ki bit şey olur diye ama çok şükür tutabildim demek idrar olabilir