Kızlar e bebekte hep dantelli kaplı emzirme sütyeni var bana dantelli çok rahat değilmiş gibi geliyo kasındırır gibi bi de belli oluyor tshrtten vs diye alıp memnun kalan var mı acaba ( bu arada şuan 80 oluyor dogımdan sonra artar mı acaba beden 2 ay kaldı doğuma çanta hazırlayacağım)