Yarenbyz53 Merhaba kızlar Sezeryan ile doğum yaptım henüz adet olmadım 3 ay olacak 10unda normal mi doktora gözükmem gerekiyor mu acaba? süt kolluyor diyorlar ama bilemiyorum
Kaktuss Yarenbyz53 normal canım ben ilk oğglumda hemen olmuştum ikincisinde 8 ay sonra oldum sezeryanlıyım eltım normal doğum yaptığı halde 1 buçuk seneye yakın olmamıştı
umrumdadegil Yarenbyz53 süt korumaz adet olmasan bile hamild kalabilirsin hala ve evet şuan adet olmaman gayet normal
Ytsnzy Yarenbyz53 ben 8 ay görmedim adet yine de korundum hemşirem sütün koruması için çok sık 2 saatte bir sürekli emzirmen gerekir yoksa süt korumaz demişti
cgnduru Yarenbyz53 genelde çoğu kısi olmuyor zaten emzirirken.. bende 7 ay emzirdim daha emmedi kızım sonra hemen adet oldum