M-Urass_Mom erkek bebiş bekliyorum, sezaryen doğum istedim çünkü normal doğumdan aşırı derecede çok ama çok korkuyorum. Ve şuan son günler artık çok zor geçiyor. Sancılar , bel ağrısı sırt ağrısı makat ağrısı aşağıya baskı , dk başı tuvalet ihtiyacı derken artık bir an önce doğsun istiyorum