sumeyye06 merhaba, bende 10. Haftamdayım, dediğin bel Ağrıları 8-9. Haftalarda çok oluyordu. Sonra ben farkettim ki ne kadar yatarsam ne kadar oturursam ağrım o kadar çok oluyor. Ben biraz korkuyordum çünkü ilk bebeğimi 7 haftalıkken düşürdüm, bunuda düşürmeyim diye sürekli evde ya yatıryordum yada bir iş yapmaya korktuğumdan oturuyordum. Sonra bunun daha zararlı olduğunu farkettim, günlük işlerimi kendimi zorlamadan yapmaya , dışarı çıkıp yürüyüş yapmaya kısacası hareket etmeye başladım ve bel ağrılarım tamamen ortadan kalktı. Sende benim gibi hareketsizsen ağrılarının sebebi bu olabilir, biraz araştırdım çok fazla hareketsiz kalmak bel ağrılarına sebep oluyormuş. Benim tavsiyem biraz daha hareket☺️❣️