Pamiramsi Regl donemı, bır bardak su ıcmenın fazlalığı, o gün lavobaya az çıkmak kılo artısı ıcın bır sürü sebep. En doğru sonuç haftada bir kere aç karnına tartılmakla ele alınır yanı 100-200 gram artışla kılo da almazsınız bebek sıskınlıgı de olmaz. ama tabıkı ödem her zaman olabılır gebelık başları da dahil regl dönemi de dahıl buna nazaran en doğru sonucu test yaparak alabılırsınız❤️