Bsssse siz dik durun, sessiz kalmayın, kırılacaklarmış diye de üzülmeyin. Valla siz kırın dökün, kimsenin sizi üzmeye hakkı yok bu konuda. Ben ilk başlarda utanıp sıkıyordum, mahcup hissediyordum ama 6.5 yılda biraz bu konuda sertleştim.
Rabbim herkese başka sınavlar veriyor. Ama çok şükür dualarımızı da kabul ediyor 🙏🧡
Benim hikayelerim çok komik, yani şimdi düşününce komik.
Her şeyi denedim, alternatif tıptan hacı hocalar, aktarlar macunlar, okunmuş sular falan 😂😂
Bi tane anlatayım gülün 😬😬
Pandemi dönemi İstanbul’da tam kapanma var. Kuzenimin eşi Adıyaman’lı. Bir şifacı kadın varmış, gümüş bir banyo tası, içinde dualar yazan. O dönemde Adıyaman’dan getirdiler bu tası 😎 ritüeli var, sabah ezanı ile banyoda bu tasla su dökeceğim, işte dualar falan. Ama tasın bana gelmesi İstanbul içi zor, sokağı çıkma yasağı var. Ee mecbur kuzenimin eşi ve benim eşim hastane randevusu aldılar sözde, öyle buluşup emaneti aldı eşim 😬
Şimdi düşününce gülüyorum ama gönlüm rahat gerçekten her şeyi denedim çünkü 🙏