Cumartesi gecesi ishal şikayetiyle acile geldim enfeksiyon var mı diye kan aldılar kan da hcg değerim 24700 çıktı doktor mide bağırsak enfeksiyonu yüzünden yatış verdi bugün yine kan aldılar değerim bu sefer 24400 çıkmış 5+3 haftalık hamileyim keseyi gördü kesede bebek için oluşumlar var dedi neden düştü cevaplarınızı bekliyorum kızlarrr