Seheokmen-3 30 haftalık oldum arkadaşlar bacaklarım kasıklarım çok ağrıyor rahim ağrısı diyor lar oturup kalkarken daha çok oluyor ağrı normal mi acaba .
Leylaaa_46 Seheokmen-3 kaşığım değilde vajina tarafım ağrıyor oturup kalkarken bir is yaptığımda zor yürüyorum . Sanki bebek çıkacakmış gibi hissediyorum. Rahim büyüdüğü için bebekte baskı yapıyor o yüzdenmis doktorum dedi . Rahim ağzı uzunluk 47 çıktı açılmada yok çok şükür .