cauuv1 Adete bi hafta kala kan testi veren varmı? Önce negatif cıkıp sonradan pozitife dönen varmı ne kadar sürede döndü anlatırmısınız varsa
Ftrhn cauuv1 ilişkiden 1 haftas sonra negatifti. Üzerinden 8 gün geçti şimdi tekrar evde test yaptım pozitif inşallah kan da yükselmiitir
Gamzebz cauuv1 ben verdim canım bazı sağlık sorunlarından dolayı ama negatif çıktı 0.2 bat ı bekliyorum 3 eylül
Hgergy Ben adete 10 gün varken kan verdim negatifti. 1 gün kala kaset test yaptım pozitif çıktı. Tabi kürtajla sonuçlandı şimdi yine dua ediyorum bebeğim olsun diye
cauuv1 Hgergy insallah saglıklı bi bebiş size de nasip olur en kısa sürede🙏 adetime 7 gün kala dün kan verdim negatif cıktı , adete yakın tekrar vereyim diyorum degisme ihtimali varmı dersiniz
Hgergy cauuv1 kesinlikle değişir. Ben o ay 7 gün varken de muayene olmuştum doktor gebeliğe dair bişey yok demişti adete 1 gün kala kaset testte belli oldu kanda HCG de 60 falandı. Belli olmuyor yani bu durumlar. Ne kesin hamileyim diye umutlanmak gerekir ne de net bi şekilde yok demek. En doğru cevap adet günü ve gecikmeyle anlaşılıyor. Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla nasip etsin tez zamanda
Pamiramsi Yaşamadım ama burda yaşayanları okudum, hatta bi yakın arkadaşım reglinden bir hafta önce test verdi 2.3 çıktı değeri. Şimdi 6. Gün gecikmesi var ama inatla test yapmıyor 😁 bence kesin hamile ama görcez bakalım
cauuv1 Pamiramsi ay evett hamile gibi😂 bende 7 gün kala kan verdim negatif cıktı şimdi adete 6 gün kaldı. Ne zaman test yapsam bilemiyorumm
Bebeto_ve_annesi Pamiramsi inşallah hamiledir ben de vermiştim 7 çıktı adetim stresten gecikti bı kaç gün tekrar verdim 3 çıktı sonuç negatifti
Bebeto_ve_annesi cauuv1 inşallah hamilesindir canım stres yapma düşünmemeye çalış adetin gecikirse kan ver daha adetine varmış
Hgergy cauuv1 ben de öyle. 6 gün varken erken gebelik testi yaptım negatifti. Bat 4 Eylül. Beklemek çok zor geliyor
Hgergy cauuv1 adet günümü beklicem. Negatif test görmek daha farklı üzüyor. Adet olunca karın ağrısı derdinden unutuyorum 😄