Havva_6165 kız daha ne duruyorsun başla hemen. Ben hemşireye vermek için 0+3 ay 10lu takım koydum(takımın penye battaniyesi de var) 1 tane bez, 6-7 tane saçlı derisini ve yüzünü silerler diye temizleme pamuğu koydum. Kendim için devlette doğum yapacağım bir tane pijama, bir tane emzirme sütyeni ve bir tane depend hasta bezi, iki tane çorap, 2-3 tane orkid, bir tane iç çamaşırı, atlet, bir tane elbise lohusa takımı aldım. Lohusa takımını sadece anı kalsın diye fotoğraf çekmek için götürüyorum. Bebek için de 2 tane 0+3 ay beşli takım, bir tane pamuklu kalın battaniye, bir paket ıslak mendil, bir paket temizleme pamuğu(ilk zamanlar pamukla altını temizleyeceğim hazır su ile ıslatıp), bir tane biberon, 10 tane bez, 2 tane çorap, 3-4 tane ağız silme mendili ve en son koyacağım şey göğüs ucu kremi, makyaj malzemesi olacak.