Merhaba kızlar 4 yaşında bi kızım var 3 hafta önce de ikizlerimi kucagıma aldım çok şükür ilk kızımdan sonra emzirme döneminde biraz kilo aldım o kiloyla hamile kaldım abartı kiloluda değilim ama yag oranım fazla boyumda kısa çok geliyo bana şimdide zayıflamak istiyorum emziriyorum neler yapabilirim nasıl dikkat edebilirim fikirleriniz ya da aranızda zayıflama grubunuz varsa çok isterim 🥲