Evet kızlaaarrrrr sonunda doğumumu yaptım. Tip1 diyabetli bir anne olarak daha önce açtığım post lardan beni tanıyan çıkıcaktır:) Bütün kaygılarım endişelerim bebeğini kucağıma alınca geçti. 38+6 da doktorumun uygun görmesiyle sezeryan oldum. Bu süre boyunca Üç aylık şekerlerim 4.6 idi. Genelde açlık ve tokluklarım istenilen seviyede idi. Açlık 95 tokluk en fazla 160 gibi oldu. Diyetimi hiç bozmadım aşırı dikkat ettim. Bol kefir ve ceviz tükettim. Bebeğim 46 cm ve 2750gr sağlıklı olarak doğdu. Bu dönemde kaygılarım oldu endişelerim oldu ama hepsine bebeğim için katlandım. 14 yıldır şeker hastası olduğum için dikkat etmek benim için zor değildi. Doğum sürecime gelirsek sezeryan sonrası tabiki hafif ağrılarım oldu sızlamalarım oldu ama hepsini bol su içerek ve yürüyüş yaparak atlattım. Ertesi gün oturmak bile benim için kolaydı hatta hemşireler sizin ilk çocuk mu diye şaşırdılar çok kolay ayağa kalktım. Korktuğum gibi değilmiş herşey moral ve motivasyonmuş gerçekten. Şuan bebeğim 9 günlük ve günlük işlerimi fazlasıyla yapabiliyorum. Şekerlerim gayet iyi. Gebelik diyabeti ve benim gibi tip1 diyabetli anne adaylarına umut ve birazcık rahatlatma olmak istedim. Korkmayın diyetleri bize uyun, stresten uzak kalın :) herşey çok güzel olsun sağlıkla bebişleri kucağınıza alın. Ben elendim mmmm🥰🥳