Yaklaşık 22 haftalık hamileyim.Daha önce karnımda bebek büyüğünce nasıl hissederim diye hiç düşünmemiştim.Sanki bağırsaklarım dolmuş tuvalete çıkamıyorum öyle şişkinlik gibi bir his bendeki.Bu his gitgide artıyor mu yoksa bebek hareket ettikçe farklılaşıyor mu?😅Ben mi garibim anlamadım hiç duygusal bakamıyorum.🤭