MrsKiss Kızlar erken doğum riskim var nstde sancılarım çıkıyor normalde midede reflü oluyordu ya da yanma şeklinde bugün hafif kasık ağrım ve bulantım var normal mi acaba yaşayan var mı doktora mı gitmeliyim
Esonuzzz MrsKiss 33+3 deyim çok fazla kusma var 🫠 kaşık ağrısı için bende acile gittim nst bakıldı muayene edildi hiç bi sıkıntı yok dedi çok şükür
Burcu-2634 MrsKiss 1 ay önce geçen bulantı kusma bu sabah 32+4 olduk geri geldi sanki hiç gitmemiş gibi teallam ya doğurmak istiyorum artık 😂