cansubck Cevahir53 biraz kuru kayısı ve kuru inciri doğrayıp suda pişirip üzerine de biraz zeytinyağı gezdirip sabah tüketebilirsiniz 🌸
Babyandmee Cevahir53 bol su iç en önemli şey su bende 37. Haftadayım şu 2-3 gündür bendede yokluyor arada sürekli su içiyorum iyi geliyor fazla katı beslenmemeye çalış son aylarda malesef oluyor böyle bebek büyüdükçe
Zelihapekr Kayısı çayı tavsiye ederim çok etkili. Zaten düşük riskiniz kalmamış artık. Rahatlıkla içebilirsiniz. Sabah aç karna içiyorum çok işe yarıyo.
Cevahir53 Babyandmee hahahaha belki de ama benim zaten erken doğum riskim var ister istemez korkuyorum canım 🤭
Cevahir53 Babyandmee o kadar su içiyorum ki belki günde beş altı litre falan zaten havalar sıcak ama yine de böyle oldu bakalım bir hal çaresi olacak elbet 🥴
Bendiyebiri_ Bende de olmuştu kayısı yemiştim kuru kayısı ve suyundan içmiştim geçti şükür bende de olduğu zamanlar bebek doğum kanalında idi