Buse_yalcin Kızlar 15+0 ız ve 10 dakika önce çikolata yedim. Elimi karnıma koydum ve merak ettim. Bildiğiniz tekme ya da bir yerini dayar gibi oldu aşağı tarafa sizce doğru mu hissettim. Sonra bekledim ama başka yok sadece bağırsak sesleri duydum
Gamzeeboraakin Buse_yalcin 16 haftada göbek deliğimin altında sızı şeklinde hissediyorum olabilir belki zayıfsanız
ezooezz Buse_yalcin seyirme kayma pıt pıt gibi hissedebilirsiniz ama bu kadar güçlü hissedebileceğinizi sanmıyorum. Ben 16. haftadan sonra pıt pıt şeklinde birkaç kez hissettim. Tekme vs gibi güçlü hareketleri 22.haftadan sonra hissettim.
KurabiyeninAnnesi123 Buse_yalcin dıştan hissedilmez canm haftan küçük içten minik dokunuş gbi hissede bilirsin yada seyirme gbi bu haftalarda tad alma duyulari gelişmedikleri icinde yedigine içtiğine tepki vermez
esca344 Buse_yalcin 16. hafta başladı benim ama bahsettiğiniz gibi değil çok minik seyirme şeklinde öyle tekme dayanma vs daha ileride olur küçücükler
Gamzeeboraakin Buse_yalcin 17 haftalığım şuan daha çok hissediyorum. Sık değil belirli aralıklarda dinlenme modunda genelde düşük kilolarda hamile kalanlarda erkem hissediliyor bebeğiniz kızmı
ezooezz Buse_yalcin henüz çok küçük. Bir yerini dayasa bile pıt pıt gibi hissedebilirsiniz içerden. dışardan hissetmeniz görmeniz pek mümkün değil henüz. İlerde hissettiğinizde fark edeceksiniz zaten 🌸
Buse_yalcin Gamzeeboraakin perşembe günü kontroldeydik ama çok hareketliydi göstermedi. Diğer randevum 26 sında. Bir de Almanya’da yaşıyorum burada hemen söylemiyorlar orada olduğu gibi. Arkadaşım 6. Ayında öğrendi oğlu olacağını
Buse_yalcin KurabiyeninAnnesi123 elimi üzerine bastırınca hissettim. Normalde bağırsak hareketlerimi hissediyorum
KurabiyeninAnnesi123 Buse_yalcin çok yeni kuzum bu kdr erken dışardan hissedilmez 25 haftaligm 17 haftalkken minik minik hissetmeyee başladm dokunma gibi 20 den sonra dışardan görülmeye başladi oda cok dikkatli bakarsam yani
Gizem-kara2334 @“KurabiyeninAnnesi123”#p33793069son iki gün kaldı süt olusumu başladı gogisumde sağlıklı gelsin
Mzzz Bir yerini dayasa hissetmezsin canım daha çok küçük bende 15+2 de hissettim ama kasıkta pıt pıt tekmelerdi sadece çok minik