1 haftadır testim pozitif olup kan sonucumun <2.0 çıkması sonucu stresten geberecektim biraz önce acile gidip kan verdim sonucum 5000 üzeri çıktı bebeğimin kesesinide gördüm ama biraz geride kalmış gibi yarın detaylı ultrason için doktora gideceğim Rabbim dileyen isteyen herkese bu duyguyu yaşantısın 2. Gebeliğim olacak bir tane oğlum var ama bu gebeliğim için çok emek harcadık ameliyat tedavi derken 3 senedir bekliyorduk çok şükür bu zamana nasip miş Rabbim burdada umutla hamile haberini bekleyen bütün hemcinslerimede en kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin şunu demek istiyorum ki gebeliğe odaklanmadan ve stres yapmadan işinizi kolaylaştırın araya ev taşıma girdi unuttum hemen hamile olduğumu öğrendim