RazvzanurunAnnesi Kizlar 18 haftaligim ama bbgimi hc hissedemiyorum en son 1 ay once gtmistim hastaneye sizce bu durum normal mi ilk hamileligim oldu icin bi bilgim yok 😟
Deniz14 RazvzanurunAnnesi kendini strese soktuğunda bebekler hareket etmeyi keser sen stres yapma tatlı bir şeyler ye sol tarafına yat sakince kendini dinle kötü şeyler düşünme stres yapma
Zehra RazvzanurunAnnesi şuan ztn hisesetmemn norml bi durum haftan ilerledkçe yavas yavas hissedrsn ilk gebeliğinse erkn hissetmemn norml daha bebeğin küçük olduğu için karnın çıkmaması norml 6 ayda fln çkmaya bşlr doktoruna sorsanda öle sylr
Minnosunannesi RazvzanurunAnnesi stres yaptığında hareket etceği varsada etmiyorlar en azından benimki öyle . Bide daha çok küçük ben 21. Haftada gittim 4 gündür hissetmiyorum diye sen ancak çok güçlü olanları hissedebilirsin ufak hareketleri değil sesi doktor . Hiç endişelenme bence . Buarada şuan 22+6 yım benimde göbeğim çok küçük ama bebeğimin kilosu boyu herşey yolunda hamdolsun herkes bir olcak diye bişey Yok
Gamzedeniz Haftanda tamamyla hssedebilirsün ilk gebeliğinse. Şuan bnce çok erken ama doktora git için rahat etmicekse canm
RazvzanurunAnnesi Gamzedeniz ya bide hic karnim buyumuyo sanki hamile degilmisim gbi gobegim yok ters giden bisimi var diye surekli dusunuyorum doktra 2 hafta snra gdicm die sabredim diom ama kafamda sorular
PamukAnne RazvzanurunAnnesi canım benimde ikiz 27 haftadaym erkegin çok hareketlerini hissetmiyorum diye doktora geldim şimdi kendimizi strese sokmanın hiç faydası yok doktoruna git bencede
Gamzedeniz RazvzanurunAnnesi iç karnın geniş olabilir bide daha çok minik bebişin benmde 22 23 haftadan sonra göbüşüm büyğmüştü şimdi ayaklarımı göremiyorm neredeyse. Tatlı çikolata vs şekerli şeyler ye ve uzan karnına dokun bi süre kalp atışlarını hissetmeye çalış. Bende senin gibi evhamlanıp 3. Gün doktora gitmiştim 18. Haftamdaydım o korkuyla tansiyonum fırlamıştı. Doktara direk yaşıyor mu diye sorduğımda oğlun kocaman olmuş rabiki yaşıyor demişti. Olumsuz şeyler getirme aklına ve için gene rahat etmeyecekse doktora git için rahatlasın 🙏🏻😘
Hazelkuru Canım ilk gebelikte 24 haftaya kadar hissedemeyenler var normal yani ayrıca Göbeğin çıkmıyorsa iç karnın geniştir bebeğin sağlıklı olduktan sonra göbeği napıcan boşver 😂😂
YcelMlayimYldrm Bnde 18 haftalıkken hissetmeye başladım günde 40 50 kez hissedydm ama 2 gündür çok az hissedyrm su an 21+2 yüz korkuyorum da 🙁
Senibekliyoruz 18+4 günlük bebeğim çok az hissediyorum hareketini dünden beri de hiç hissetmedim doktorum su içerisinde olduğu için hareket ediyor o ama siz çok güçlüleri hissediyorsunuz o yüzden korkmayın dedi.