Mihruss amin inşallah canım inan doğumdan sonra çektiğim ağrılar ağrı değilmiş diyorum doğum açılma 4 saat sürdü bende saat 9:30 da başladı sancılarım jel ile açılma sağlandı 3 cm olunca dogumhaneye alındım saat 12:40 gibi 4 saat geçti dogumhanede bebek çok baskı yapıyordu Belkıdw ondandır bu ağrı bende de oluyordu geçer ama sıkıntı etme rabbim bir avazda kurtarsın inşallah