Kubra0606 Merhaba, ovulasyon dönemini yeni geçirdik ve benim kasığımda batma şeklinde anlık sancı giriyor devamlı değil ara ara oluyor. adet bitiminde alttan ultrasona girmiştim doktor kist vs demedi folikül var çatlayacak vs demişti. Hamilelik olabilir mi
Gzde_defne Kubra0606 ovulasyon testleriyle yumurtlamayı ve ardından çatlamayı gördüyseniz bu belirti gebelik belirtisi olabilir. Adetiniz gecikince test yaparsınız
Gzde_defne Kubra0606 yoktur allahın izniyle.bende gebeliğimi kasık batmasıyla anlamıştım fena bir batmaydı ilk kez başıma gelmişti.
Gzde_defne Kubra0606 evet ovulasyon bitiminde olmuştu benimde adetten 10 gün önceydi diye hatırlıyorum.rabbim gönlünüzdekini nasip etsin inşallah
Kubra0606 Gzde_defne amin inşallah canım ya hayırlısı olsun gerisi rabbimin takdiri. Şuan olmuşsa bile tüplerde değil midir neden kasık batıyor ki
Gzde_defne Kubra0606 çatlamanız ne zaman oldu? Gebelik çok hızlı bir süreç sperm yumurtayı dölleyip tüplerden rahme hızlıca gönderiyor 3 ve 5 gün arasında diye okumuştum bi yerde.
Gzde_defne Kubra0606 çatlama ağrısı da olabilir o zaman daha çok erken çünkü yinede gecikirseniz test yapın