Kızlar merhaba bu sene içinde çalışan annelerimizden rapor parası alan var mı net olarak ne kadar ücret aldınız bir kaç yerde okudum ama asgari ücret fazla olduğu için sınırlandırma getirilmiş 50
Bin falan diyorlar normalde 62 bin olması gerekirken alan varsa yazarsa çok sevinirim