Moomtoobee bn ilk doğumda spinal oldum o an dua ettim hep,kötü birşeyde olmadı,bünyem zayıf diye kötü olur diye düşünmüştüm ama çok şükür güzel geçmişti,çarşamba günü yine sezaryen olucam doktor nasıl istersin diye sordu spinal istiyorum dedim,hem bebeğinin ilk anına şahit oluyorsun çok güzel oluyor o an sağlıkla gelsinler