37 haftaya giriş yaptık çok şükür. Karnım çok sert ve genel olarak hep sert bebeğim dünden beri aynı yere baskı yapıyor orda toplanmış gibi bu sertlik normal mi bilgisi olan var mı ara ara kasiklarimda da hafif sancılar var. Karnımdaki sertlik bazen karnımı yirtacak derecede yürüyüşümu bile engelliyordu bugün.