bebikylmz geçmiş olsun acil şifalar diliyorum 🤲🏼 benim ilk iki sezaryenim çok iyiydi. Taburcu olduktan sonra hemen toparladım ama 3. Zor geçti, bilinmeyen sebepten kan değerlerim 5 e kadar indi, kan nakli falan haliyle toparlamam 1 haftayı buldu, acayip gaz tuvalet sorunu yaşadım, eczaneden gaz ilacı aldım onunla hallettim sorunu, ki çoğu kişiye göre yine hızlı toparladım sayılır. Tek yaptığım çok hareket halinde olmak ve gaz ilacını kullanmak, ben dr a danışmadan kullandım herhangi bi sorun yaşamadım ama siz danışarak kullanın kullanacaksanız.