Kızım aralik doğumlu dışarıya da çıktın hiçbir sorun olmadı çocuk terlemekten hasta olur güzel giydirir üstünü örteriz bir şey olmaz.
Şimdi de oğlum ocakta doğacak aynı şekilde yapacağım. Zaten puset içinde heryerleri kapalı oluyor üstünde ört üşümez.