Utopik Haftadayım be alt karın bölgemde ağrı var , dr gittiğimde rahimde kasılma var dedi . Başına böyle bir şey gelen var mı . 😟
1prens1prenses_ Utopik 13+6 haftalık hamileyim Bugün aynen öyle bir ağrım birde belime vuruyor Doktorada gitmedim bugün akşam saatlerinde oldu Daha geçmedi 7 gibi başladı Ve bel karın ağrısı baya artı yanj
Nananan Utopik nasıl bir ağrı acaba benim da arada oluyor çok hafif ama 17 haftalığım bende plesentasi aşağıda dedi o yüzden sürekli tedirginim
Utopik 1prens1prenses_ benimde öyle sancılı bi şekilde 3 gündür ağrı var kendini yorma dedi yormuyorum dinleniyorum ama anlamadım gitti
Utopik Ayse0575 bilmiyorum kendi kendine oluyor . Yorulmamak gerekıyormus ama zaten yormamaya calısıyorum kendımı
Curious 16+4 olduk bugün biz de. Benim de dün akşamdan beri ağrım var, bugün artarak devam ediyor özellikle sağ kasığım. Doktor randevum yarın nasıl beklicem bilmiyorum 😓 Aşırı endişeleniyorum, neden olur böyle bilen var mı?
mucizemgelsin61 Benimde karnım bugün bi tuhaf adet karın ağrısı gibi ama çok hafif tatlı tatlı bi ağrı böyle gelip geçiyor rahim genişliyor diyorlar umarım ondandır
ykaya18 Benim haftalardır geçmeyen kasılmalarım var hatta bir çoğu ben hissetmezken olmuş, doktorum yatış verdi evde hareket yok tuvalet ihtiyacı dışında kalkma dedi, sürekli yatıyorum. İlerleyen dönemlerde erken doğuma sebep olabilirmiş.
Efeninannesi_ 16 haftalığım. Benim de alt karnımda ağrı vardı kasıklarımda sancı vardı defalarca idrar tahlili yapmak için sorduğumda gerek yok diyordu doktorum . Enfeksiyonun bu tip sancılar yapabileceğini biliyordum diye ondan şüphelendim 3 doktor değiştirdim olabilir normal bebek büyüyor diye rahimde baskı var diyip geçiştiriyorlardı en sonda kendim bir dahiliyeye gidip idrar tahlili verdim ve enfeksiyonum çok yüksek çıktı bütün sancılarım ondan kaynaklıymış. Bu benim Gebelik sürecim herkesinki aynı değil yorumumu kendinize uyarlamayın ama idrar tahlili yapmanızdada fayda var . Bu tip ağrılar enfeksiyon kaynaklıda olabiliyor.
Nurbsrn Efeninannesi_ benimde bir haftadır sağ alt karnımda kasığıma doğru sertlik oluyordu yumru gibi ben gaz sanıyordum daha sonra bebek bir yerde toplanıp sertleşmeye başladı idrar verdim enfeksiyon çıktı kendi doktorum henüz görmedi ama kasılmalar beni de burda okuduklarından dolayı baya korkutuyor. 18 hafta olduk bugün
Efeninannesi_ Nurbsrn Bende buradakileri okuyup okuyup korkuyorum panikliyorum inşallah hiçbir bebeğe bişey olmaz hiçbir annenin canı yanmaz çok tedirginim bende bugün öğrendiğimde çok ağlamıştım çok üzülmüştüm inşallah geçer hepimizinki . 😪
Nurbsrn Efeninannesi_ inşallah hepimiz Sağlıklı bir şekilde zamanı geldiğinde bebeklerimizi kucağımıza alırız. Sürecinizi ara ara paylaşabilirseniz çok sevinirim. Bende pazartesi kontrole gideceğim inşallah güzel şeyler duyarız. Birbirimizi rahatlatırız ❤️