melike180423 haftadayim bacaklarim surekli agriyo otursam oturamiyorum yatsam yatamiyorum geceleri agridan uyuyamiyorum kafayi yemek uzereyim artik. yatarken saga veya sola yatiyodum artik iki tarafa da yatamiyorum bacaklarimdan dolayi. yari oturur sekilde uyumaya calisiyorum benim gibi olan var mi acaba normal mi bu kadar agrimasi
Bsk_cb melike180423 benimde öyleydi 30 olduk şimdi gece düşecektim birden ağrı girdi bacak arasından bacağımın kenarına kopmuş sanki magnezyum eksikliği yapıyormuş yarın doktorumdan başka vitamin vermesini söyleyeceğim
Pembesarelle2 melike180423 Magnezyum kullanıyor musunuz? Benimde kramp ve ayak ağrısı şikayet vardım magnezyuma başladım çok şükür geçti 🐣
melike180423 Pembesarelle2 hayir kullanmiyorum bu ay doktorum izinliydi kontrole gidemedim 9 gun sonra gidicem. doktora sorucam gittigimde bakalim