bilgeeS Neler yapmalıyım zaten sancım ağrım oluyor baş aşağıydı geçen hafta yarın yine kontrole gidicem açıklığım falan var mı bilmiyorum
Elifmuharremoglu bilgeeS Ben de 37+6′dayım. Salı gecesinden beri sancılarım oluyor ama adet ağrısı gibi. Pazartesi doktor kontrolüm var. Allah tüm bekleyenlere kolaylıkla, sağlıkla, hayırlısıyla normal doğum nasip etsin🤲🏻