berna1101 ben duygu hocaya gidiyordum kapıda bir saat en az bekliyorsunuz beş dakika da çıkıyorsunuz evet iyi kibar bi doktor ama bu acele acele her şey bana cinsiyeti bile yanlış söyledi üstelik eminim demişti diğer doktorları bilmiyorum muayenesi 2500 dü duygu hocanın