Merhaba anneler bişey danışmak istiyorum ben kırk haftamdayim ve inanılmaz bı ağrım var ama belimde değil bu ağrı rahim doğum anında ikinirsinuzda bı ağrı hissedersiniz ya kemikleriniz içiniz parçalanır benimde öyle oluyo suni sancı gibi istemsiz bı sancı geliyonama bu düzenli valan değil geldiğinde ağrım baya oluyo kaşık agrilarimda var ve afedersiniz popom agriyo bu ağrıdan hastaneye gittim nts sancı yokmuş acilmam yok ee biseyin yok mantigindalat ama ben ağrıyı hissediyorum ve beni inanılmaz rahatsız ediyo ağrıyı anlatıyorum yüzüme bakiyo sanki teşhisi ben koyucakmisim gibi sinirlerim bozuldu iyice eve geldim ama sıcak suda ise yaramadi napicami bilmiyorum hastaneden soğudum resmen varmı yaşayan pelvik agrisimi ne bu bebek yerleşiyomu ikinci gebeliğim ama hiç böyle bişey yaşamadım resmen ağrıyı ben uyguduruyomusum gibi yüzüme bakıyolar sinir oldum doktor desen uzaktan kontrol ediyo kumanda gibi