efsunn_ Kızlar hamileliğimin başından beri tek belirtim bu ama çok şiddetli ağrıyo oğlumdada böyleydi onda kaçıncı haftada bitti hatırlamıyorum ama kısa sürmüştü sanki sizde nasıl nekadar sürdü
Oksuruksurubu efsunn_ hamilelik belirtim oydu 8+5 şuan aşırı derecede ağrıyorlar hamileliğimin başından beri hep var
rumeysa_1c efsunn_ İlk zamanlar sağ göğsüm de ağrı vardı şuan sol da var ağrı ve yanma göğüs uçlarım da ağrıyor