Canım Ekim Anneleri Hazırlıklar Ne Durum Da Eylül Ayını Işık Hızında Geçip Bebelere Kavuşuyormuyuz ?
Şöyle Bir Göbüş Güncellemesi Alayım 30+2 🤰
Gebelik Şekerim Olduğu İçin Doktorum 38. Haftada Bebişi Beklediğimiz Söyledi Şuan Baş Geliş Durum Da Fakat Kokoş Kızım Dönebilirmiş 🫠
Sağlıkla Gelsinler De Sezeryan Normal Fark Etmez 😋
Benim Tüm Hazırlıkların Bitti Sayılır Doğum Çantamı Açtım Eksiklerimi Tamamlıyorum Gurbette Olunca Herşeyi Erkenden Halletmek İstedim Havalar Sıcak Ve Ağırlaştım İyice Eşimle Herşeyi Halletik Artık Gün Sayıyoruz 💃🌸