İyi akşamlar hanımlar 33+2 haftalık hamileyim yarın doktor kontrolüm var gitmeden öncede sizlerdende fikir alayım dedim. Cuma gününden beri miğde bulantılarım geri geldi kusmalarim var dünde kustum bugünde kustum. Hamileliğimin başında ürtiker olmuştum yaklaşık 4 ay çektim vücut kaşıntısını sonradan geçti yine cumaya kadar çok rahattım ama cumadan beri kaşıntılarımda basladi. Boynum yanaklarım kollarım bacaklarım kaşınıp kabarıyor. Yine ürtiker oldum galiba yarında sorucam doktora fikirleriniz varmı ?